آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

دستگیری سارق خودرو برای هفدهمین بار

  • کد خبر: ۱۰۶۰۴۶
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
دستگیری سارق خودرو برای هفدهمین بار
مأموران پلیس مشهد در عملیاتی شبانه با مشکوک شدن به یک راننده پراید، در حالی این فرد را دستگیر کردند که سوابق متهم نشان‌ می‌داد او برای هفدهمین بار به اتهام سرقت دستگیر شده است.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که مأموران کلانتری شفای مشهد بامداد یکشنبه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی کلانتری شان، در کوچه خیام ۶۳ متوجه خودرو پراید سفیدرنگی شدند که به طرز مشکوکی با سرعت پایین در حال تردد بود. مأموران با استعلام پلاک این خودرو متوجه شدند که پلاک‌ها سرقتی و متعلق به خودرو دیگری است.

با به دست آمدن این مستندات، مأموران وارد عمل شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند. اما راننده بدون توجه به دستور مأموران به سرعت خود افزود تا از صحنه فرار کند. مأموران نیز با مشاهده این رفتار مجرمانه عملیات تعقیب و گریز در خیابان‌های خلوت شهر را آغاز کردند. متهم بی توجه به دستور ایست پی در پی مأموران همچنان به سمت مقصدی نامعلوم می‌تاخت تا اینکه اولین تیرهوایی شلیک شد.

تیراندازی هوایی نیز منجر به توقف خودرو نشد، مأموران در ادامه لاستیک‌های خودرو را هدف قرار دادند، اما متهم همچنان بر فرار اصرار داشت و با همان وضعیت خودرو را به سمت منطقه اسماعیل آباد برد و در یک بزنگاه ناگهان از خودرو پیاده شده و به سمتی گریخت تا شاید بتواند با استفاده از تاریکی شب بگریزد.
افسران کلانتری شفا بلافاصله از خودرو پیاده شدند و توانستند متهم را صد متر دورتر از محل رها کردن خودرو دستگیر کنند.

در بازرسی از خودرو تعداد زیادی لوازم سرقتی همچون آچارآلات، زنجیر چرخ و جک به همراه یک جفت پلاک تاخورده متعلق به خودرو پراید سرقتی کشف شد و نشان داد که این فرد در سرقت از دیگر خودرو‌های سواری نقش داشته است.
با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم دارای ۱۶ فقره سابقه کیفری است و برای هفدهمین بار دستگیر شده است. همچنین متهم اعلام کرد که پنج ماه قبل از زندان آزاد شده و خودرویی که از او کشف شده را نیز چند شب قبل از خیابان دانش ربوده است.

در ادامه بازجویی‌های تخصصی، متهم به پنج فقره سرقت خودرو و چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها در مشهد اعتراف کرد. سرقت پلاک سایر خودرو‌ها و نصب بر روی خودرو‌های سرقتی برای شناسایی نشدن از سوی پلیس، دیگر شگرد متهم بود.
با دستور رئیس پلیس مشهد تحقیقات از متهم که معتاد به موادمخدر است، ادامه دارد.
سرهنگ حسین دهقانپور با اشاره به اینکه به سارقان و مجرمان اجازه برهم زدن نظم و امنیت عمومی در شهر را نمی‌دهیم، از شهروندان خواست که با استفاده از پارکینگ و تجهیزات ضد سرقت، امکان سرقت از خودروهایشان را به حداقل ممکن برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->